Terug naar overzicht

De Joshi-filosofie: klassiek versus trendy

24 Jan 2023

Met 25 jaar ervaring ‘op de teller’ weten wij als geen ander hoe je een evenwichtige goed verkoopbare brillencollectie creëert. Maak in deze blog kennis met onze visie hierop en hoe jij daarvan profiteert.


Het is alweer 25 jaar geleden dat Joshi Eyewear het levenslicht zag. Het is ons eigen brillenmerk en daar zijn we mega trots op. Wij ontwerpen en produceren ieder jaar ruim 20 modellen in diverse smaakvolle kleuren; brillen die passen in de tijd waarin we leven.
 
Wij zijn niet per se trendsettend, maar hebben wel een fijne neus voor het vroegtijdig opspeuren van toekomstige modetrends. Dit resulteert steevast in een eigentijdse brillencollectie, waarbij we de details niet uit het oog verliezen. Vlotte kekke brillen, draagbaar, van voortreffelijke kwaliteit én betaalbaar zonder concessies te doen aan de kwaliteit. Exclusief voor de onafhankelijk vakopticien in Nederland en België. Dát is ons handelsmerk.

 

Onze classics

Joshi 8004
 

Onze collectie bestaat enerzijds uit ‘klassiekers': modellen waar wij fan van zijn, die we zelf (zouden) dragen en die we niet kunnen missen in onze basiscollectie.

Mooie tijdloze brillen die langere tijd in onze collectie zitten. We voegen meestal wel ieder seizoen één of twee nieuwe (trend)kleuren toe. Op die manier houden we onze klassiekers altijd up to date.


Joshi 7887

 

Joshi 8061

Joshi 7979

Joshi 8012

Joshi 7960

Joshi 7990

 

Onze eyecatchers

Joshi 8046

 

Dit zijn modellen die maar een beperkte tijd in de collectie zitten, onze zogenaamde 'limited editions’.

Het zijn brillen die een plek verdienen in ons assortiment omdat ze een bepaalde WOW-factor hebben. Maar: ‘once they’re sold… they’re gone’. Je mag natuurlijk wel van ons verwachten dat we van deze limited editions gedurende een lange periode onderdelen kunnen leveren.
 

Trouwens, het kan ook zomaar gebeuren dat een ‘limited edition' Joshi-bril ineens in het rijtje van de ‘classics’ belandt. Dat is soms alleen een kwestie van tijd. Coco Chanel wist in de jaren 20 ook niet dat haar eenvoudige little black dress een klassieker zou worden. 
 

Joshi 8017

Joshi 8033

Joshi 7991

Joshi 8081

 

Ontmoeten

Ben je benieuwd naar onze ‘klassiek-versus-trendy-collectie? En wil je ons graag ontmoeten?
Dat kan. Graag zelfs. We staan dit jaar niet op de beurzen, maar je mag ons gerust bellen op +31 (0) 6 38 75 48 34. Whatsappen kan ook (op hetzelfde nummer). Of je stuurt ons een mailtje: info@trend-eyes.nl.

We kijken ernaar uit van je te horen en je wellicht snel te bezoeken in jouw winkel.

 

 

Geschreven door:

Ilse Kruijtzer

Laatste Blogs