Ieder jaar trakteren wij jou op zo’n 50 tot 60 nieuwe Joshi monturen.
“Ilse, Albert, hoe doen jullie dat?
Hoe komt zo'n Joshi collectie eigenlijk tot stand?”
Dat wordt ons regelmatig gevraagd.
Wij ontmoeten onze vaste brillenleveranciers onder andere op de internationale vakbeurzen, zoals de MIDO en de SILMO.
Ruim van tevoren hebben wij al intensief contact met onze leveranciers via Skype en e-mail.
Wij geven aan naar welke stijlen, materialen en kleuren we op zoek zijn. Daarna sturen zij ons foto’s en werktekeningen, maar meestal prototypes. En deze samples bespreken we dan uitgebreid tijdens de beurs.
Dus vlogen wij eind februari met een goed gevulde agenda weer naar Milaan, waar de jaarlijkse Milan Eyewear Show, de MIDO, plaatsvond.
Deze keer geen blog, maar een hippe vlog om je een klein beetje de sfeer van de MIDO te laten proeven én om je een kijkje ‘achter de schermen’ te gunnen bij de totstandkoming van onze nieuwe Joshi wintercollectie.
Lots of fun!