Terug naar overzicht

Gloednieuwe downloads ready to use

26 Jun 2023

Onze gloednieuwe foto's staan klaar om door jou te worden gedownload. Ontdek waarom je hiermee aan de slag zou moeten gaan en hoe je dit het beste doet.

Jij droomt vast regelmatig, net als al je andere collega-vakopticiens, van een winkel vol tevreden en loyale klanten. Het liefst van alle leeftijden. Maar de huidige brillenmarkt is roerig en ‘het grootwinkelbedrijf’ weet vaak met stuntprijzen en veel marketinggeweld een deel van jouw klanten weg te kapen. Dus wat doe je? 

Je onderscheidt je op de eerste plaats door je professionele en gediplomeerde vakkennis. En je zorgt ervoor dat je een unieke collectie brillen in huis hebt, die níet verkrijgbaar is bij die brillenketen om de hoek. Maar bovenal zet je alles op alles om ervoor te zorgen dat je (toekomstige) klant dit ook allemaal weet. Zonder opdringerig te zijn. Want drammerige commerciële boodschappen de wereld inslingeren, werkt al lang niet meer.

Marketing

Marketing staat vandaag de dag, méér dan ooit, volledig in het teken van delen, helpen en inspireren. Positieve ervaringen creëren om je klant te overtuigen om bij jou binnen te stappen. Eén van de manieren waarop je dit kunt doen, is met opvallende visuele content. En ook daarvoor kun je bij ons terecht.

Gratis en rechtenvrij

Wij organiseren minstens twee keer per jaar  een professioneel foto- en videoshoot en bieden dit materiaal aan als downloads op onze website.
 

 


Je mag deze product- en fashionfoto’s helemaal gratis gebruiken. En…ze zijn rechtenvrij!

Hoe je dat doet? Heel gemakkelijk!

1.  Klik op deze link: https://www.trend-eyes.nl/blz/downloads-joshi.html

2.  Kies welke plaatjes je wilt gebruiken. Er zijn 3 categorieën; fashionfoto’s, productfoto’s en filmpjes.

3.  Download de afbeeldingen door op het oranje download-icoontje rechts te klikken.


   

Vervolgens kun je de foto’s delen op je sociale mediakanalen, gebruiken voor je website, in je winkel en je etalage.

Onze tip: ververs de foto’s op je website en in je winkel regelmatig! Want wat je zeker níet wilt, is dat je klant denkt dat je niet bij de tijd bent met je collectie.

Poster

Laat jouw favoriete Joshi-foto’s vergroten op posterformaat. Dat is met moderne online-drukwerk aanbieders als Drukwerkdeal en PosterXXL tegenwoordig een fluitje van een cent. En voor de kosten hoef je het echt niet te laten.

Stel je kiest ervoor om dit te doen, dan bel of mail ons van tevoren. Want al ons beeldmateriaal is natuurlijk ook in drukkwaliteit beschikbaar voor jou. Wij zorgen ervoor dat je jouw favoriete foto in hoge resolutie krijgt aangeleverd.

Heel wat opticiens gingen je al voor. Hier een paar voorbeelden: 


Social media 

Eén van de krachtigste online kanalen om met je (potentiële) klant in contact te komen, zijn social media. Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok, Snapchat, YouTube; elk kanaal biedt z’n eigen voordelen en doelgroepen.

Realiseer je dat die social media de etalage van jouw website zijn. De kans is groot dat mensen die gecharmeerd zijn van jouw berichten ook een kijkje op je website nemen (76% Van de marketeers zet social media in om traffic te genereren naar hun site. Bron: Frankwatching, 20 juni 2023) en dat leidt tot meer conversies. Als je je website goed heb ingericht en gebruik maakt van een duidelijke ‘call-to-action’, dan zorgt dat websitebezoek ervoor dat die bezoeker ook daadwerkelijk in actie komt; bijvoorbeeld dat hij een afspraak met je maakt of spontaan besluit om jouw winkel te bezoeken.

Facebook

Download onze Joshi-beelden en gebruik die foto’s om jouw (potentiële) klant te inspireren, te overtuigen. Laat zien dat je die prachtige Joshi collectie in huis hebt. En heb je zelf even geen inspiratie wat je bij zo’n foto kunt schrijven, like en volg ons dan vooral zelf op Facebook en maak gebruik van onze teksten. Je mag ze gewoon kopiëren en aan jouw eigen bericht toevoegen. 

Instagram

Ga vooral ook met Instagram aan de slag. Er is maar één manier waarop je scoort op dit sociale mediaplatvorm en dat is met… ja, je raadt het al: pakkende visuele content. Je vindt ons dus zeker ook hier op Instagram.

We delen op Instagram de mooiste foto’s van de laatste Joshi-brillenmode, verlekkeren je met hippe reels, delen zo nu en ook wat informatie over ‘de mensen achter het brillenlabel Joshi’, laten je zien hoe de collectie tot stand komt en zie je zelfs af en toe shots en filmpjes van ons ‘on-the-road’.

Dus no excuse en niet meer uitstellen!
Snel naar ons nieuwe beeldmateriaal en gewoon beginnen >>

 

Fotograaf: Irene van Wel
Videograaf: Christophe Kruijtzer

 

Geschreven door:

Ilse Kruijtzer

Laatste Blogs