Wij gaan ook na de coronacrisis door met waar we goed in zijn: jou voorzien van vlotte kekke brillen die draagbaar én betaalbaar zijn, en waarbij je niet hoeft in te leveren op kwaliteit. Allemaal direct leverbaar uit ons eigen magazijn. En dat alles voor jou als onafhankelijke vakopticien.
Wij creëren niet alleen twee keer per jaar een mooie brillencollectie, maar we zorgen ook ieder seizoen voor nieuw professioneel en rechtenvrij Joshi-beeldmateriaal. Dit bieden we gratis aan op onze website onder de knop Downloads.
Voor jou is dit misschien hét moment om eens met een kritisch oog te kijken naar jouw collectie én naar de communicatie hierover. Juist nu is het belangrijker dan ooit om al je uitingen goed voor elkaar te hebben. Wij helpen je hier graag bij.
Hoe ga je te werk?
1. Ga naar de knop Downloads op onze site.
2. Kies welke foto's (en/of filmpjes) je wilt gebruiken (er zijn 3 categorieën: fashionfoto's, productfoto's en filmpjes).
3. Download de afbeeldingen door op het oranje download-icoontje rechts te klikken.
Vervolgens kun je de foto’s delen op je sociale mediakanalen, je kunt ze gebruiken op je website, in je winkel of in je etalage.
Dus download onze Joshi-beelden en gebruik de foto’s en filmpjes om jouw (potentiële) klant te inspireren en te verleiden. Laat zien dat je die prachtige trendy betaalbare Joshi-brillen in jouw collectie hebt.
Heb je zelf even geen inspiratie en zit je te dubben wat je bij zo’n Facebookfoto kunt schrijven? Like en volg ons dan vooral zelf op Facebook. Je mag gerust gebruik maken van onze teksten. Sterker nog, je mag ze gewoon kopiëren en aan jouw eigen bericht toevoegen.
Ga vooral ook aan de slag met Instagram als je de jongere generatie – de millennials - wilt bereiken. Er is maar één manier waarop je scoort op dit sociale mediaplatvorm en dat is met… ja, je raadt het al: attractieve visuele content. Volg ons op Instagram en maak gebruik van onze content voor inspiratie.
Last but not least: abonneer je ook op ons YouTube-kanaal en mis voortaan geen enkel flitsend Joshi Eyewear filmpje meer. Vergeet niet: de statistieken liegen er niet om, videocontent groeit enorm. Twee derde van de millennials geeft aan dat ze een relatie aangaan met een merk nadat ze videocontent hebben gezien (bron Frankwatching april 2020). Dus, waar wacht je nog op... download nu meteen ons nieuwste filmpje en deel het met al je fans.